Останні новини
02.05.2025
Тимчасові затримки в роботі ЕСОЗ

UPDT: оновлено перелік поточних технічних проблем та статус їх вирішення
У ході технічних робіт уже відновлено:
- авторизацію/реєстрацію користувачів в ЕСОЗ
- можливість зареєструвати законного представника для недієздатного пацієнта
- надходженням листів на електронну пошту користувачів
Шановні колеги!
У центральній базі даних ЕСОЗ поки спостерігаються тимчасові технічні труднощі, а зокрема:
- сповільнена обробка медичних висновків
- тимчасово методи автентифікації для деяких пацієнтів відображаються некоректно.
Команди НСЗУ та ДП “Електронне здоров’я” докладають максимум зусиль, щоб ви якнайшвидше змогли повноцінно користуватися системою. Про результати відновлювальних робіт повідомимо окремо.
Слідкувати за оновленнями можна тут: https://status.ehealth.gov.ua/.
Нагадуємо, як діяти під час затримок у роботі ЦБД ЕСОЗ:
- Призначення ліків коштом пацієнта (крім наркотичних) може здійснюватися на паперових рецептурних бланках.
- Усі медичні записи, направлення та рецепти слід внести до системи одразу після усунення технічних несправностей.
- Медичні висновки про тимчасову непрацездатність під час недоступності ЕСОЗ формуються не пізніше п’яти днів з моменту встановлення лікарем факту непрацездатності.
- Призначення ліків та тест-смужок за програмою реімбурсації, а також наркотичних препаратів можливе лише за е-рецептом. Тому, будь ласка, проінформуйте пацієнтів про можливі затримки та можливість отримання е-рецептів після відновлення роботи ЕСОЗ.
Джерело: Ehealth