Медик
Онлайн-консультаціїНормативна базаЗразки документівЖурнали облікуПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниПоради лікарю у випадку неадекватної поведінки пацієнта
Останні новини
12.03.2025

Поради лікарю у випадку неадекватної поведінки пацієнта

Оскільки на тлі психологічних трав війни випадки неадекватної поведінки пацієнтів стають непоодинокими, лікарям треба бути заздалегідь готовими до цього.

Пригадаймо деякі базові правила власної безпеки.

  • Якщо конфлікт передбачуваний, то не зустрічайтесь з пацієнтом сам на сам. Зробить так, аби були свідки цього. Краще, звісно, як буде відеоспостереження, але, на жаль, більшість кабінетів не обладнана такими засобами безпеки.
  • Якщо конфлікт виник раптово, а ви були сам на сам з пацієнтом, то зберігаючи спокій запропонуйте пацієнту негайно скласти відповідну скаргу на вас особисто. Людина не здатна одночасно голосно орати та логічно викладати свої думки письмово. Як зголоситься, то у вас буде час аби увімкнути диктофон на телефоні. Крім того, є шанс, що після написання скарги, він трошки охолоне.
  • Як пацієнт не зголоситься щось писати (а таких теж багато) та продовжить голосно волати - включайте диктофон та кличте на допомогу колег. Дуже гарно, якщо у вас є кнопка екстреного виклику служби безпеки.
  • Обов’язково фіксуйте неадекватну поведінку пацієнта. Тобто, складіть акт про порушення ним правил внутрішнього розпорядку (впевнений вони вже у вас є).
  • Бажано, аби пацієнт, поки не заспокоїться, лишався у окремому приміщенні – не треба цією інфекцією бруднити усю клініку.
  • Чудовим ходом буде, як ви лишите кабінет, а замість вас спілкування продовжить інша особа, до якої пацієнт поставиться менш упереджено.
  • Якщо навіть після спілкування з нейтральною особою пацієнт не заспокоюється, вам лишається тільки виставити його на вулицю, але таким чином, аби не налякати інших пацієнтів. Також можна потім скласти відмову у подальшому його лікуванні.
Джерело: Безпечна Медична Практика
05.02.2025
Права лікарів у новій системі оцінювання повсякденного функціонування
15.01.2025
Чи може керівник покласти повну матеріальну відповідальність на завідувача відділення
02.12.2024
Оновлено процедуру бронювання працівників
04.10.2024
Як отримати медичну інформовану згоду у осіб з інвалідністю та недієздатних осіб
07.08.2024
Лікарська таємниця та правила використання інформації з медичної картки
Відділ продажу
(044) 364-3072
з 9.00 до 18.00
© Медик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025